تبلیغات آنلاین
نوشته شده توسط : maede

تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی شامل نشریه ای است که هدف آن تبلیغ محتوای وب است. روش های مختلف تبلیغاتی وجود دارد: در این میان ایمیل ها و بنرهای تبلیغاتی وجود دارد. تبلیغات موبایل نیز به دلیل رشد مداوم تعداد دستگاه های تلفن همراه اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

خلاصه
1 روش تبلیغات
1.1 تبلیغات ایمیل
1.2 بنرهای تبلیغاتی
1.3 هدف قرار دادن
2 مزایا و معایب در مقایسه با تبلیغات آفلاین کلاسیک
2.1 مزایا
2.2 معایب
3 معیار برای تبلیغات آنلاین خوب
4 توسعه تبلیغات آنلاین
5 منبع
6 پیوند وب
روشهای تبلیغات
به عنوان یک رسانه ، اینترنت گزینه های فنی بسیاری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مشاغل آنلاین از طریق تبلیغات به افراد دسترسی پیدا کنند. تبلیغات بنری ، هدف گذاری ، SEA ، SEO ، پیکسل ها ، تبلیغات لایه ای ، برنامه های بینابینی ، متن های تبلیغاتی (به عنوان مثال تبلیغات بومی) ، مارک سایت ، حمایت مالی وب ، اطلاعات عمومی ، کلیپ های تبلیغاتی ویدیویی و تبلیغات رادیویی اینترنتی رایج ترین روش های تبلیغات آنلاین هستند. در حالت ایده آل ، یک کمپین تبلیغاتی به عنوان بازاریابی ویروسی رونق می یابد. به منظور تأثیرگذاری بیشتر تبلیغات ، کدهای QR می توانند هم در تبلیغات آنلاین و هم آفلاین ادغام شوند. به منظور پاسخگویی ایده آل به گروه هدف و ایجاد اعتماد به نفس ، می توان توصیفات و نظرات را در تبلیغات گنجانید.

 

تبلیغات پستی
تبلیغات پستی یکی از رایج ترین نوع تبلیغات است. خبرنامه ها ، آگهی ها و سایر مطالب تبلیغاتی را می توان از طریق اینترنت از طریق تبادل ایمیل ارسال کرد. این هدف مشتریان بالقوه است و مشتریان موجود می توانند از آخرین پیشنهادات و اخبار مطلع شوند. طبق بند 7 بند 3 قانون رقابت ناعادلانه ، انتشار تبلیغات ناخواسته به مشتریان بالقوه مجاز نیست.

بنرهای تبلیغاتی
تبلیغات بانری معمولاً به صورت پرونده های گرافیکی یا فلش یافت می شوند. تبلیغات بانری یکی از مقرون به صرفه ترین شکل تبلیغات در اینترنت است. این روش از طریق برنامه های شریکی که از طریق شبکه های وابسته ارائه می شوند قابل دسترسی است. به عنوان مثال ، تبلیغات در بازی های ویدیویی بیشتر با استفاده از انواع مختلف بنرها انجام می شود.

هدف گذاری
هدف گذاری تبلیغات هدایت شده و هدفمندی است که گروه خاصی را هدف قرار می دهد. چالش اصلی در این مورد در تعریف دقیق گروه هدف است که تبلیغات به سمت آن هدایت می شود. پس از شناسایی و تجزیه و تحلیل گروه هدف ، می توان روند فروش یک کمپین بازاریابی مناسب را بهینه کرد (به عنوان مثال با مدل اصلی یا اصلاح شده AIDA).

مزایا و معایب در مقایسه با تبلیغات آفلاین کلاسیک
فواید
در مقایسه با تبلیغات آفلاین ، تبلیغات اینترنتی این مزیت را دارد که می توان واکنش های مخاطبان هدف را مستقیماً سنجید. مزیت دیگر تبلیغات آنلاین ، دامنه گسترده آن است. به طور معمول هر کاربر اینترنتی در جهان یک مجله آنلاین پیدا کرده و می خواند. انواع آنلاین تبلیغات ارزان نیستند و در بسیاری از مشاغل صرفه جویی زیادی در هزینه های تبلیغاتی خود انجام می دهند.

شبکه سازی افراد با علایق مشابه (تئاتر ، موسیقی ، ورزش و ...) در اینترنت نیز برای تجارت مفید است. به لطف شبکه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر و غیره) که افراد می توانند علایق و اطلاعات شخصی خود را در آن به اشتراک بگذارند ، امکان شخصی سازی تبلیغات ، تعریف گروه های هدف و در نتیجه دسترسی به افراد با تبلیغات وجود دارد. تنظیم شده و هدفمند.

به منظور فریب گروه هدف برای کلیک کردن ، می توان از گزینه فراخوان برای اقدام استفاده کرد. این به کاربران امکان می دهد فقط با یک کلیک با شرکت مکالمه کنند. Google AdWords و دیگران این ویژگی را دارند.

معایب
تبلیغات آنلاین فقط به افرادی که از اینترنت استفاده می کنند می رسد. نکته منفی دیگر این واقعیت است که کاربران می توانند توسط بنرها کور شوند و در نهایت بعد از مدتی آنها را نمی بینند. علاوه بر این ، کاربران همچنین باید اطمینان حاصل کنند که فقط بر روی آگهی های مارک های معتبر کلیک می کنند ، زیرا بدافزار می تواند در پشت آگهی ها قرار گیرد (سو malاستفاده).

معیارهای مخاطب خوب

آنلاین بودن
طبق نظرسنجی از کاربران اینترنت در آلمان ، تبلیغات خوب ، از جمله موارد دیگر ، باید آموزنده باشد. افراد مورد نظر سه معیار اصلی را انتخاب کردند: اطلاعات جالب ، خلاقانه و سرگرم کننده.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: